Хей, Бро! Gambling вже на платформі. Реєструйся та тестуй нову вертикаль одним з перших.

Skip to content

7 арбітражних задач із розв’язанням. Перевір, наскільки добре володієш метриками

7 арбітражних задач із розв’язанням. Перевір, наскільки добре володієш метриками

Жонглювання метриками — базова, але дуже важлива навичка, якої немає у значної частки арбітражного ком’юніті. Чітке знання взаємозв’язку, наприклад, CTR і ROI – просто маст, якщо хочеться заробляти гроші, а не сидіти з очима-блюдцями, не розуміючи де коріння проблеми.

Тут ми розглянемо 7 задач із арбітражними метриками різного рівня складності та покажемо хід рішення.

Задача 1.

Для початку розімнемося на простому.

Дано. Ставка CPL = $50, CR(%reg) ленду 10%.

Запитання. Яка має бути вартість кліка, щоб РК лилася в 0?

Відповідь. $5.

Рішення. CR(%reg) ленду 10% говорить нам про те, що необхідно залити 10 кліків для отримання 1 конверсії (реєстрації). За цю реєстрацію за CPL ми отримуємо $50. Щоб кампанія лилася в 0, витрата повинна дорівнювати доходу = $50. Тобто 10 кліків = $50, один клік = $5.

Задача 2

Дано. Ставка CPL = $10, CR преленду 12%. CR(%reg) ленду 7%.

Запитання. Яка має бути вартість кліка, щоб РК лилася в 0?

Відповідь. $0,084.

Рішення. Завдання дуже схоже не попереднє, але додається ще одна ланка і трохи складніші цифри для розрахунків.

Конверсія ленду у регу 7% говорить про те, що для отримання ліда нам потрібно 100/7 візитів = 14,3.

CR преленду 12% говорить про те, що для 1 переходу до ленду потрібно 100/12 = 8,3 візитів.

Разом візитів для отримання реєстрації потрібно 14,3 * 8,3 = 118,7.

118,7 кліків принесуть 1 регу і дохід $10. Щоб кампанія лилася в 0, ми повинні заплатити за 118,7 кліків ті ж $10, тобто 10/118,7 = $0,084 за клік.

Задача 3

Дано. CPC (cost per click) = $5, CR(reg) = 9%, Ставка CPL = $50.

Запитання. Чи стопати трафік? Для розрахунків використовувати EPC (earn per click).

Відповідь. Так, треба стопати.

Рішення. Щоб прийняти рішення про зупинку трафіку, важливо порівнювати між собою CPC і EPC, оскільки одна метрика показує витрати на клік, а інша дохід за той самий клік. Це основа, база, на яку важливо орієнтуватися і взагалі вміти її рахувати.

Для підрахунку EPC, знайдемо зі скільки кліків ми заробляємо ставку за CPL ($50). При CR(reg) = 9%, знадобиться 100/9 кліків = 11,11 штук. Кожен клік приносить суму в CPL/кліки = 50/11,11 = $4,5.

Очевидно, що EPL = $4,5 менше витрати у $5, так що трафік потрібно зупинити.

Задача 4

Дано. CR ленду1 = 12%, Reg: Dep = 20:1. CR ленду2 = 8%, Reg: Dep = 13:1.

Запитання. На який лендінг вигідніше заливати трафік?

Відповідь. Лендінг2.

Рішення. Щоб вибрати більш цікавий для зливу трафіку ленд, рахуватимемо скільки кліків потрібно згодувати кожній зі сторінок, щоб отримати 1 депозит.

У випадку з лендом1 нам потрібно 20 реєстрацій, а кожну реєстрацію зможемо отримати зі 100/12 кліків = 8,33. Разом на 20 рег знадобиться 8,33 * 20 = 167 кліків.

По ленду 2 нам потрібно 13 реєстрацій, а кожну регу зможемо отримати зі 100/8 кліків = 12,5. Разом на 13 рег знадобиться 12,5 * 13 = 162,5 кліків.

Вигідніше лендінг 2, незважаючи на його нижчий CR.

Задача 5

Дано. CR ленду = 20%. CR(%reg) ленду = 5%. Reg:Dep = 20:1.

Запитання. Скільки кліків потрібно, щоб отримати 5 депів?

Відповідь. 10 000.

Рішення. Reg:Dep = 20:1 говорить про те, що для отримання 1 депозиту потрібно налити 20 реєстрацій. Для нашої мети 5 депів, потрібно буде 5*20 = 100 реєстрацій.

Ідемо до ленду. Конверт у регу на ньому 5%, це означає, що для 1 регги потрібно 20 візитів. Для 100 рег потрібно 2 000 візитів.

На преленді конверсія яскравіша, до ленду переходить кожен 5й відвідувач. Щоб дізнатися, скільки візитів на преленді потрібно для отримання 2 000 візитів на ленді, множимо кеф на ціль = 5*2 000 = 10 000.

Задача 6.

Дано. CTR = 1%, CR(%reg) ленду = 10%, преленду немає, Ставка по CPL = $77 .

Запитання. Скільки переглядів креативу потрібно, щоб заробити більше $500 брутто?

Відповідь. 7 000

Рішення. Щоб заробити більше $500, потрібно одержати Х лідів. Кількість необхідних лідів дізнаємося, розділивши мету в ревеню на дохід з 1 ліда = 500/77 = 6,49, значить нам потрібно 7 лідів, тоді дохід дорівнюватиме 77 * 7 = $539, що більше $500.

Щоб отримати 7 лідів, при конверсії ленду в 10% необхідно 70 кліків.

CTR = 1% говорить про те, що зі 100 переглядів буде 1 клік. Відповідно, для отримання 70 кліків, знадобиться 70*100 = 7000 переглядів.

Задача 7

Дано. CPC (cost per click) = $2, CPL = $50. ROI = 10%.

Запитання. Який CR(%reg) лендінгу?

Відповідь. 4,13%

Рішення. Звернемося до формули ROI = (дохід – витрати) * 100% / витрати.

ROI нам відомий, прибуток візьмемо рівним CPL = $50. Шукаємо витрати.

Для початку скоротимо відсотки і отримаємо (дохід – витрата) / витрата = 0,1. Розберемо дроби та отримаємо дохід/витрата – 1 = 0,1 або дохід/витрата = 1,1. Тоді витрата = дохід/1,1 = $50/1,1 = $48,45.

Також витрати = кількість кліків * CPC (вартість кліка). Звідси кількість кліків = витрати/CPC = $48,45/$2 = 24,225.

З 24,225 кліків ми отримали 1 реєстрацію, а значить CR(%reg) лендінгу = 1*100%/24,225 = 4,13%.

Висновок

Вирішення таких завдань однозначно корисно, оскільки арбітражник стикається з подібними питаннями у своїй роботі щодня.

Наскільки важко було їх вирішувати? Якщо вельми легко — вітаємо, ви добре знаєтеся на метриках та їх зв’язках між собою.

Якщо при вирішенні були складності — stay tuned, незабаром підготуємо завдання з рішенням для тренування арбітражної лічилки, без загрози для рекламного бюджету.

Хочеш комментити? Логінься чи реєструйся і вперед

Тягни