Хей, Бро! Gambling вже на платформі. Реєструйся та тестуй нову вертикаль одним з перших.

Skip to content

7 арбітражних завдань із розв’язанням. Гемблінг. Перевір, наскільки добре володієш метриками

7 арбітражних завдань із розв’язанням. Гемблінг. Перевір, наскільки добре володієш метриками

Без глибокого розуміння арбітражних метрик та їх взаємозв’язку, складно уявити як арбітражник аналізує свої рекламні кампанії та як розуміє, що саме у зв’язці треба покращити для підняття ROI.

Мабуть, ніяк.

Якщо не хочете йти шляхом хаосу і є бажання структуровано розбиратися у своїх заливах та їх результатах — настав час тренувати розуміння метрик. У минулому матеріалі розбирали завдання для байєрів, що ллють крипту. У цій частині сконцентруємось на гемблінгу.

Розглянемо 7 завдань з арбітражними метриками різного рівня складності у гемблі та покажемо хід рішення.

Завдання 1

Підемо від простішого до складнішого.

Дано. CTR = 1,5%. Click2Inst = 2до1. CPM = $10. Inst2Dep = 30до1.

Питання. Яку ставку за CPA потрібно отримати в ПП, що РК лилася в 0?

Відповідь. $40.

Розв’язок. Для початку порахуємо ціну інсталу. Після 1 000 переглядів ми отримаємо 1000 * 1,5% = 1000 * 0,015 = 15 кліків. Оскільки Click2Inst 2до1, кількість інсталів дорівнюватиме 15/2 = 7,5. За 1 000 переглядів платимо $10, отже 1 інстал коштує 10/7,5 = $1,33. Щоб отримати 1 депозит, потрібно 30 інсталів, тобто закупівля депа коштуватиме арбітражнику 30*1,33 = $40.

Зі ставкою $40 РК буде литися в умовний нуль.

Завдання 2

Дано. CPC = $1. Inst2Dep = 30до1. CPA = $40.

Питання. Наскільки добре має конвертувати прила, щоб РК лилася в нуль?

Відповідь. Click2inst = 1,33до1.

Розв’язок. Конверт пріли виражає співвідношення кліків до установок (Click2Inst) або конверсія з кліка до установки CR(Click2Inst).

Для початку порахуємо за якої ціни інстала РК віділлється в нуль. Оскільки для отримання депів необхідно 30 установок, Earn per Install = 40/30 = $1.33. Плата за клік (CPC) = $1, отже CR(Click2Inst) = ($1*100%)/$1,33 = 75,2%. Click2inst = 1,33к1.

Завдання 3

Дано. Inst2Reg лендінгу 1 = 12до1, Reg2Dep лендінгу 1 = 6до1. Inst2Reg лендінгу 2 = 10до1, Reg2Dep лендінгу 2 = 8до1.

Питання. Який лендінг вибрати, якщо оплата за CPA?

Відповідь. Лендінг 1.

Розв’язок. Завдання просте, щоб отримати відповідь, потрібно лише порівняти Inst2Dep по обох лендінгах. Inst2Dep лендінгу 1 = (12 * 6)до1 = 72к1. Inst2Dep лендінгу 2 = (10 * 8)до1 = 80до1. 72<80, отже лендінг 1 вигідніше.

Завдання 4

Дано. CPA = $120. CTR = 0,8%. CPM = $10. CR(Click2Inst) = 100%.

Запитання. Яка потрібна конверсія з інсталу в депозит, щоб ROI був 50%?

Відповідь. 64до1.

Розв’язок. ROI = (Дохід — Витрата) * 100% / Витрата. З цієї формули та умови, що ROI = 50% випливає, що співвідношення доходу до витрати (дохід/витрата) = 1,5.

Візьмемо дохід як ставку CPA = $120, тоді витрата для отримання депа має дорівнювати 120/1,5 = $80.

Порахуємо ціну інсталу. CTR = 0,8% свідчить, що з 1 000 переглядів, клікне 8 користувачів. З CR(Click2Inst) = 100% розуміємо, що всі 8 кліків перетворяться на інстал. 1 000 переглядів (CPM) = $10, тобто 8 інсталів коштують $10, а один інстал коштує $1,25.

Щоб ROI був 50%, витрата повинна дорівнювати $80, отже потрібна кількість установок для депа має бути 80/1,25 = 64, конверсія з інсталу в деп = 64до1.

Завдання 5 і 6

Ускладнимо умову і спробуємо відповісти одразу на 2 питання.

Дано. За оффером доступні 2 моделі оплати. CPL = $15, CPA = $130; CPM = $6. Click2Inst = 2,5до1. Inst2Reg = 10до1.

Запитання 1. Який має бути CTR креативу, щоб оффер лився в нуль за CPL?

Запитання 2. Яка має бути конверсія по офферу з реєстрації в депозит, щоб лити за CPA було на 50% вигідніше?

Відповідь 1. 1%.

Відповідь 2. 5,78до1.

Розв’язок 1. Візьмемо Inst2Reg та ставку за CPL, щоб дізнатися цільову ціну інсталу для виходу в нуль. CPI (Cost per Install) = $15/10 = $1,5. Враховуючи Click2Inst, за суму CPI потрібно отримати 2,5 кліки, тобто ціна кліка = $1,5/2,5 = $0,6. При CPM = $6, після 1 000 переглядів отримаємо $6/$0,6 = 10 кліків. CTR = (10 * 100%) / 1000 = 1%.

Розв’язок 2. CPA/CPL = $130/$15 = 8,67. Це означає, що при конверсії з реєстрації в депозит 8,67до1 модель CPL буде настільки ж вигідна, як і CPA. Для розуміння яка потрібна конверсія, щоб залив по CPA був вигіднішим на 50%, розділимо попередній результат на 1,5. Цільовий Reg2Dep = 8,67/1,5 = 5,78до1.

Завдання 7 (з двома питаннями)

Дано. ROI = 33%. Спенд = $1 020. CPC = $1. Click2Inst = 1,77до1. Inst2Reg = 4до1. Reg2Dep = 12до1.

Запитання. Яка ставка за CPA у байєра та скільки депозитів він отримав?

Відповіді. $113; 12.

Розв’язок. CPI = CPC * Click2Inst = $1 * 1,77 = $1,77. CPR (Cost per Reg) = CPI * Inst2Reg = $1,77 * 4 = $7,08. За отримання депа байєр заплатить CPR*Reg2Dep = $7,08*12 = $84,96. Щоб знайти ставку за CPA, звернемося до формули ROI, де за витратну частину візьмемо $84,96, а ROI за умовами = 33%. CPA/$84,96 = 1,33, отже CPA = $84,96*1,33 = $113.

Кількість отриманих депозитів отримаємо поділивши спенд на вартість депа для байєра = $1020/$84,96 = 12 депозитів.

Висновок

Вирішення таких завдань однозначно корисно, оскільки арбітражник стикається з подібними питаннями у своїй роботі щодня.

Наскільки важко було їх вирішувати? Якщо ізі — вітаємо, ви добре знаєтеся на метриках та їхніх зв’язках між собою.

Якщо при вирішенні були складності — stay tuned, незабаром підготуємо ще завдання з ходом розв’язку для тренування арбітражної лічилки, без загрози для рекламного бюджету.

Хочеш комментити? Логінься чи реєструйся і вперед

Тягни